Thaikép

Thaiföld képekben, egy ottélő magyar szemével.

Utolsó kommentek

  • vladimir0370: @Zensual: :-D gyorsul a vilag. mar nem ulok a monitor elott egy film erejeig. :-( (2014.09.02. 12:44) A mór nő
  • Zensual: @vladimir0370: akkor talán ideje egy kis nosztalgiázásnak... a youtube-on fent van a teljes film. ;) (2014.08.31. 09:28) A mór nő
  • vladimir0370: hm. en nem emlekszem... :-( (2014.08.21. 23:32) A mór nő
  • Zensual: @vladimir0370: Áááá, csak az eseménydús élet nem sok teret hagy a képernyő előtti ücsörgésnek. ;-) Azért majd most bepótolom, rakok fel pár képet, sztorit. Köszi, hogy benéztél! (2014.08.10. 07:31) Tomkrúz és Micimackó Thaiföldön járt!
  • vladimir0370: hm. ugy latszik, nincs szezonja a thai-magyar blogoknak... :-) (2013.11.22. 13:29) Tomkrúz és Micimackó Thaiföldön járt!
  • Utolsó 20

Kívülálló!

2012.12.13. 08:56 - Zensual

Címkék: furi

farang_kid_1355384440.jpg_525x401

Ritkán, de előfordul, hogy így érzi magát itt az ember. Persze, persze, nem nagy ügy, ha pl. otthoni kisebbségek jelenlegi helyzetéhez hasonlítjuk, de itt is elég akár csak egyetlen elmebeteg helyi agymenése a tömegben, hogy a szitu veszélyessé váljon az egyszeri kívülálló számára, ahogy azt nemrég megtapasztaltam. 

Szerencsére ennyi év ittlét után is akár egy kézen meg tudnám számolni az összes effajta helyzetet, de a sok befogadó kedvesség után könnyű elfeledni, hogy bizony ilyen is van - mindenhol.

A bejegyzés trackback címe:

https://thaikep.blog.hu/api/trackback/id/tr174963080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vladimir0370 2012.12.15. 00:52:52

Hiya, errol irhatnal egy kicsit tobbet. Th's child is visszakerdezett, vajon ha erted az utca emberenek nyelvet, akkor sok negativ megjegyzest hallasz magadrol? Milyen kenyelmetlen helyzeteid voltak?
Kulonben a csaladod (feleseged) thai? Mi vitt ki? Kivancsi vagyok mindenre nagyon, mert tervezzuk, hogy kikoltoznenk kesobb valamikor.
Hehe! Nemelyik kep igen jo! De ez most nem a tied, ugye? :-)

Zensual · http://thaikep.blog.hu 2013.01.22. 06:20:24

@vladimir0370: Bocsi a késő válaszért - csak most láttam meg véletlenül, hogy van komment ezen az apró blogon! :-)

Saját képeimen blog.hu-s vízjel van; ezt a képet valamelyik megosztón találtam, gondoltam pont beleillik a koncepcióba. A poszt kiváltó oka egy durva de szerencsére nagyon ritka esemény volt: valami elmebeteg nőszemély elkezdett farang-ellenes szövegeket nyomni, mikor meglátott. Szerencsére a körülöttem lévőknek is nyilvánvaló volt, hogy elgurult nála a gyógyszer, úgyhogy csak csendben voltak és égtek helyette is. Szerintem kínosabb volt nekik, mint nekem. Utólag elképzeltem, hogy faji kisebbségként otthon egy hasonló szituban mi lett volna a legvalószínűbb végkifejlet, és örültem újfent, hogy itt élek.

Igen, feleségem thai, a sztori pedig még egy határátkelős posztnak is túl hosszú lenne. ;-)

Sok szerencsét a kiköltözéshez!

vladimir0370 2013.01.22. 18:33:11

@Zensual: most mar nagyon kivancsiva tettel. megproballak ravenni, hogy megoszd velem a torteneted. aztan en is szivesen leirom az enyemet. az sem mindennapos...
ma eppen a piacon voltunk. az itteniek olyan oszinte erdeklodessel vannak, hogy bokodik egymast, mutogatnak a tekintetukkel es hangosan mondjak egymasnak, hogy 'lu farang noi'.
neked hogy volt a sin sod-dal?
a mi kikoltozesunk meg varat magara sajnos.
probalok hagyni egy privatot az email cimemmel.

Zensual · http://thaikep.blog.hu 2013.01.23. 14:16:21

@vladimir0370:
Sin sod: nuku! :) Szerencsére felvilágosodott családba kerültem, ahol már generációk óta senki sem fizeti a házassági 'fejpénzt'.

A privátot megkaptam, válasz menni palackposta. :-)


süti beállítások módosítása